niedziela, 6 grudnia 2015

Roladki z tortilli z suszonymi pomidorami

Ostatnio miałam okazję spróbować roladek z tortilli w wykonaniu Ani O. (pozdrawiam). Bardzo mi posmakowały. Trochę pokombinowałam i zrobiłam z dodatkami, które lubię. Na pierwszy ogień poszły suszone pomidory i papryka konserwowa. Tak naprawdę do tortilli można „wpakować” co się nam rzewnie podoba. Ja przedstawiam Wam te, które zrobiłam jako pierwsze. W głowie układają się następne pomysły. No ale…nie wszystko na raz.
    

Składniki na ok 12-14 sztuk:
  • 2 tortille
  • ½ serka śmietankowego (jeśli nie chcecie  lub nie macie czasu aby robić serek o konkretnym smaku, to równie dobrze możecie kupić gotowy serek smakowy koperkowy, chrzanowy, czosnkowy – jaki chcecie i jaki Wam pasuje do dodatków, które zaplanowaliście włożyć do tortilli)
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 łyżeczka gęstego jogurtu
  • 1/3 słoika suszonych pomidorów
  • 3-4 kawałki papryki konserwowej
  • ¼ sałaty lodowej
  • Sól, pieprz





Sposób przygotowania:
  • Serek śmietankowy łączę z łyżeczką jogurtu, dodaję zmiażdżony ząbek czosnku, sól i pieprz, całość dokładnie mieszam
  • Serek rozprowadzam równomiernie na tortillach
  • Paprykę konserwową i suszone pomidory kroję w kostkę i układam na serku
  • Sałatę lodową kroję drobno i posypuję na tortille
  • Następnie zawijam tortille tak jak naleśniki i wkładam przynajmniej na godzinę do lodówki
  • Po tym czasie wyciągam tortille z lodówki i kroję na ok 3-4 cm kawałki



Smacznego J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz